Garantie en klachten

Welkom bij onze online kimono shop, waar we de beste producten leveren die zorgvuldig zijn geselecteerd en geproduceerd om aan uw behoeften te voldoen. We zijn trots op de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het transport iets misgaat of dat er een gebrek wordt geconstateerd. In dat geval kun je aanspraak maken op onze garantie.

Als je een gebrek constateert, vragen we je vriendelijk om dit binnen twee maanden aan ons te melden via ons contactformulier. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen we kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. We willen graag dat je tevreden bent met je aankoop en zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Naast onze garantie streven we er ook naar om je een uitstekende klantenservice te bieden. Als er iets niet helemaal naar wens gaat, raden we je aan om eerst contact met ons op te nemen via ons contactformulier. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen. Mocht dit niet lukken, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit is een onafhankelijke organisatie die bemiddelt bij geschillen tussen consumenten en webwinkels. Je kunt je geschil aanmelden via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Daarnaast kun je ook gebruik maken van het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een online platform waar je een klacht kunt indienen als je er met ons niet uitkomt. Het ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr en is beschikbaar voor consumenten in de EU. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze deponeren via het platform van de Europese Unie.

We hopen natuurlijk dat je geen problemen zult ervaren met onze producten of service. Mocht dat wel het geval zijn, dan kun je erop vertrouwen dat we er alles aan zullen doen om het probleem op te lossen. Bij onze online kimono shop ben je in goede handen en we staan altijd voor je klaar om je te helpen.